.

כמעט שם! אנא מלא את הטופס לגישה מידית!

"לא חשבתי לשלם כל כך הרבה, 
רק רציתי עיצוב גרפי…" 😳
 

(מתוך דף הפייסבוק תעשה פרחים ברקע)

בס"ד

מעצב גרפי? זה לא עסק ככה!

לא הגיוני שמעצב גרפי מרוויח כמו הבייביסיטר לילדים שלו..


כדי לתת מענה אמיתי ומדויק לעצמאים בתחום העיצוב הגרפי-

אנחנו שמחים להשיק את

קורס מינוף עסקי למעצבים גרפיים!

ביוזמה והכוונה של המעצב הגרפי, המוח והלב שמאחורי הרעיון - אברהם רחמים

בקורס תקבל נטו ידע וכלים פרקטיים בנושאים שהכרחיים במיוחד למעצבים גרפיים, להתנהלות נכונה בעסק כדי: להתפרנס בכבוד, להגדיל את מעגל הלקוחות, ולקבל את הסכום שמגיע לך על העבודה
בלי "לאבד את השפיות" בדרך.


כשישבנו, אברהם ואני לתכנן את הקורס שלכם, המוטיב המרכזי שלנו היה לדייק ולמקד את הקורס הזה, שיתאים למעצבים גרפיים כמו כפפה ליד; מבחינת התכנים העסקיים. מבחינת הפלטפורמה. ההיקף. וגם שיתאים לסגנון העסקי הייחודי של מעצבים גרפיים.

רק אצל מעצבים גרפיים, לדוגמה, אפשר להיתקל בלקוח שבאמת בטוח שהוא היה יכול לעשות את אותה עבודה בכמה דקות, בword, ואם העזת לבקש סכום הגיוני על העבודה שלך, הוא אפילו לא מבין "למה אתה לוקח כל כך הרבה כסף?" 

 

הבעייה שזה לא נגמר בזה..

זה לא רק שהוא מופתע מהמחיר, הוא פשוט לא רואה ממטר את כמות הזמן וההשקעה המטורפת שכל תיקון קטן יכול לקחת, ואז על הצעת מחיר שנתת לו לפי הערכה של 4 שעות עבודה, הבן אדם מעמיס ומעמיס ואתה יכול לגמור עם רווח שהוא נמוך יותר ממה שמרוויחה ילדה בת 14 שעושה בייביסיטר

ואז, לך תנהל את הזמן שלך בצורה הגיונית. כשכל הזמן פרויקט שהיה אמור להסתיים מזמן עדיין ממשיך לשאוב אותך, את הכוחות ואת הזמן שלך.
ואנחנו עוד מדברים רק על לקוחות קיימים.. כן? מי בכלל מסוגל לחשוב על להביא עוד לקוחות? הרי בשביל להביא לקוחות חדשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות, צריך גם לעשות שיווק. ובשיווק צריך להשקיע. צריך לעשות אותו נכון.

כי אמנם מגיעים קצת לקוחות מפה לאוזן, או כאלה שראו עבודה שלך בפייסבוק והתלהבו. אבל אתה רוצה שיהיה לך משהו יציב. משהו שאתה יכול להיות רגוע שמביא לך לקוחות באופן עקבי. ואולי אפילו יביא לך מספיק פניות כדי שתוכל להתחיל לסנן לקוחות לא רצויים…

תכל'ס זה סוג של מעגל קסמים, שכל עוד הוא מנהל אותך -

הלקוחות לא מעריכים את העבודה שלך וצריך להתפלל שיזכרו לשלם מתישהו

אתה נשחק במרוץ אחרי הזמן שלך בנסיון להשלים פרויקטים שנגררים

קשה לך מאוד להתמיד בשיווק, וכדי למצוא לקוחות שמוכנים לקחת אותך:

המחירים שלך ממשיכים להישאר נמוכים

 אתה לא מרוויח כמו שאתה רוצה

ואין לך זמן לעשות כלום כדי לשנות את זה

מעגל הקסמים מנהל אותך

אבל בוא תדמיין מצב שבו אתה מנהל את מעגל הקסמים הזה-

אתה משווק בעקביות, בצורה שמבססת אותך כאוטוריטה

הלקוחות לומדים להעריך את העבודה והמקצועיות שלך מכבדים את הזמן שלך ומשלמים בהתאם, ובזמן.

הלו"ז שלך מתייצב, אתה עובד בצורה מסודרת ועם המון פוקוס

יש לך זמן לנשום ולהביא עוד לקוחות - במחירים משתלמים.

ואחרי כל זה, עדיין יש לך זמן להמשיך להניע את הגלגלים קדימה…

אתה מנהל את מעגל הקסמים

חלום? לא יודע איך לך זה נשמע…
לי זה נשמע בעיקר כמו
ניהול נכון ובריא של עסק

כלומר, נכון. אין פה כפתור קסם שיחנך בשבילך את הלקוחות. בסופו של דבר, התהליך שבו אתה מבסס את הקשר מול הלקוחות בצורה בריאה ונכונה, הוא אכן - ובכן - תהליך…

אבל גם תהליך - יכול להתקדם ביעילות ובמהירות אם מטמיעים בעזרתו את הכישורים והכלים העסקיים הנכונים בצורה נכונה, מדויקת ומותאמת לעסק שלך.

וככה, גם אתה יכול להטמיע בעסק שלך תהליכי שיווק ומכירה נכונים יותר תמחור מדויק ומתוכנן טוב יותר התנהלות בריאה יותר מול הלקוחות אתה מייצר יותר הכנסות.
ובשורה התחתונה -
מגדיל את שורת הרווח.

עכשיו, בתור מישהו שמתחיל לנהל את העסק בצורה בריאה וחכמה, אתה בטח כבר מבין שהגדלת הרווח, זה לא רק עניין של להביא עוד לקוחות. אלא גם, ולפעמים בעיקר - עניין של התייעלות והתנהלות חכמה.

 

זה אומר, גם להבין את המספרים, לדעת באמת כמה אתה מרוויח על כל פרויקט, להבין אילו עלויות יש לך על הפרויקט. ואיך אתה יכול לייעל את כל זה. ובהקשר הזה -
זמן = כסף, זה לא עוד איזה סיסמה שחוקה.

בתקווה? שאצלך בעסק יהיה: זמן = הרבה כסף.

בפועל? טוב, כמו שדיברנו, זה כבר תלוי מי מנהל את מי-

מעגל הקסמים מנהל אותך או אתה מנהל אותו...

רגע, אבל מי אנחנו בכלל?

טוב, את אברהם רחמים, אני מניח שלא צריך להציג לכם. אבל לשם הפרוטוקול, וכדי שאתה בטוח מכיר את הוגה הרעיון הזה בכלל של קורס מינוף עסקי למעצבים גרפיים-

אברהם רחמים, בעל סטודיו לעיצוב ספרים כ-15 שנה, ומתמחה בעיצוב ועימוד ספרים מורכבים. מומחה בתוכנת indesign ומלמד אותה בקורסים קבוצתיים ובשיעורים פרטיים, ומפעיל את הבלוג indesign.tips, בו הוא כותב מאמרים, טיפים והדרכות לתוכנה.

ואני, שאחרי לא מעט חשיבה משותפת יחד עם אברהם, החלטתי להרים את הכפפה ולהגיש לכם בעזרת אברהם וביוזמתו, את הידע, הכלים והדיוק העסקיים שנדרשים כדי לנהל בהצלחה עסק של עיצוב גרפי:

אפרים בן שוחט- גר בשומרון ואבא לשישה ילדים מתוקים. בלעה"ר :)

יועץ עסקי, מנכ"ל ובעלים של חברת 'יעדים - ייעוץ ויישום'

 

בעשר השנים האחרונות - הקמתי, ניהלתי ועודני מנהל, מספר חברות ועמותות בתחומים שונים. והאמת, שאחד הדברים הכי חשובים בעיניי, זה שאת הידע והנסיון שלי, צברתי בעיקר מעבודה בשטח, יחד עם עבודה צמודה עם טובי המומחים והמנטורים בארץ.

 

לתחום הייעוץ העסקי התגלגתי כמעט בטעות, דווקא מעסק של מסגרות, אחרי שבתחילת דרכי, כמו רובנו, הייתי בטוח שמספיק לי להיות טוב במקצוע שלי. והלקוחות פשוט יבינו כמה אני מקצועי וישלמו בהתאם.

אני זוכר את הרגע הזה. בדיוק סיימנו פרויקט בינוני בגודלו. אני יושב שם אחרי יום עבודה מתיש, עם חולצה רטובה מזיעה, מסתכל על העובד שלי לידי, כשאנחנו מסתכלים על המספרים,

ומבינים שרק כדי להביא את הלקוח הזה השקעתי סכומים, שגורמים לי לחשוב פעם שניה אם זאת הייתה בכלל עסקה משתלמת??

עזוב עסקה משתלמת..

אם כל הרעיון הזה לפתוח את העסק, לא היה רעיון כושל ועדיף שלא הייתי מכניס את עצמי לבוץ הזה. מי בכלל צריך את הכאב ראש הזה, לעשות שמיניות באוויר כדי להביא לקוחות, לשלם מלא על פירסום ולשחוק את הרווח שלי עוד לפני שבכלל הגיע הלקוח,

וגם אחרי שהלקוח שילם, להישאר עם סימן שאלה אחד גדול כמה מכל זה בכלל נשאר לי לקחת הביתה?

באותו רגע החלטתי שאני שובר את מעגל הקסמים הנוראי הזה. התחלתי לחקור לעומק על כל עולם השיווק. המכירות. תמחור. רווחיות. ניהול.

ולשמחתי גיליתי, שיש דרכים הרבה יותר ידידותיות למשתמש, להביא אליי לעסק לקוחות נאמנים, שלא רק שלא קשה ויקר כל כך להביא אותם אלא הם גם נשארים ליותר זמן, מעריכים את העבודה שלי יותר, רוצים לעבוד איתי ומוכנים לשלם יותר וחוזרים לקנות אצלי שוב ושוב.

זה היה שינוי דרמטי מבחינתי, עד כדי כך שעם הזמן, הגעתי להחלטה למכור את המסגריה שלי, שפעילה עד היום ולפתוח את 'יעדים - ייעוץ ויישום לעסקים'

מאז בסייעתא דשמיא, זכינו לעזור (נכון לכתיבת שורות אלו) ל-לא פחות מ652 עסקים, עם רזומה מכובד של 5306.8 שעות ייעוץ

ועם מעט הנסיון הזה שהספקתי לצבור, ראיתי בעיניים שלי, איך כמעט כל בעל עסק, יכול עם עבודה מקצועית והכוונה נכונה, להצליח להגשים את היעדים שלו.

אצל אחד זה להרוויח יותר ולהתפרנס בכבוד,

אצל אחר זה להיות יותר זמן בנחת עם המשפחה,

ואצל אחר - זה להשפיע ולעזור ליותר אנשים.

את כולם פגשתי, ואצל כולם - היו כאלה שהצליחו יותר והיו כאלה שפחות. המכנה המשותף של מי שהצליח, בעיניי, זה מי שבא באמת - ללמוד וליישם. זהו. בלי דיבורים מיותרים.

ללמוד. ליישם.

וכאן אני פוגש אותך- אם הגעת לקרוא את השורות האלה, אני מבין שלפחות אחד הנושאים שהעליתי כאן מדבר אליך. נוגע לך במשהו. בעסק שלך.

ולכן, אני מזמין אותך בחום (!) להצטרף אלינו לקורס מינוף עסקי, שבעבודה קשה עם אברהם, התאמנו ודייקנו, במיוחד לתחום שלך. אבל אני מבקש - אל תצטרף לקורס, אם לא באת כדי ללמוד וליישם. אל תבוא אם מעניין אותך לתמחר יותר טוב, להביא עוד לקוחות לשווק בעקביות ולקבל הרבה פניות רלוונטיות. "מעניין אותך" לא מספיק. תבוא רק אם אתה בא - ללמוד. ליישם. ולהשיג תוצאות.

הבנו אחד את השני? מעולה. אם אתה עדיין איתי, אז כדי לנהל את מעגל הקסמים של העסק שלך, בוא נדבר תכל'ס:

הנה מה שאתה מקבל במסגרת הקורס:

8 יחידות לימוד דיגיטליות

תמחור מנצח - איך אתה מוודא שאתה הולך לצאת מהפרויקט, עם רווח שמצדיק את העבודה הקשה, ותואם למקצועיות וההשקעה הרבה שלך.

עוצמה מול הלקוח - אתה מקבל לידיים שיטה עוצמתית במיוחד להתנהל מול כל לקוח בצורה הייחודית אליו, שתאפשר לך : להציב גבולות ברורים ללקוח בצורה נעימה, ולהוביל אותו - להעריך את העבודה שלך, להכיר במקצועיות שלך ולכבד את הזמן שלך.

18 טקטיקות שיווקיות - איפה מוצאים היום לקוחות טובים, בלי לשפוך אלפי שקלים לפח על פירסום, שגם אם הוא עבד לך, אתה מגלה שהלקוח לא רוצה לשלם כמה שמגיע לך.

איך לגרום לשיווק לעבוד - אנחנו נכנסים ל'מה' ול'איך' של התוכן בחומרים השיווקיים שאתה מוציא, ומבהירים את הדרך הפרקטית - לכתוב את המילים הנכונות, כדי לגרום לפרסומים שלך לעבוד ולהביא יותר ויותר פניות רלוונטיות.

תכל'ס לסגור עסקאות משתלמות - אז פנו אליך הרבה אנשים. ביססת סמכות. עכשיו, מה אתה אומר להם בשיחה כדי שירצו לסגור איתך ויסכימו לעשות את זה במחיר שאתה רוצה בלי שתצטרך כל הזמן 'לבוא לקראת' והכל - בצורה נעימה ובלי מניפולציות. זה מה שאתה לומד ביחידה הזאת.

מכירות וערכים - גישה פשוטה ובריאה, שמאפשרת לך להיות שלם עם המחיר שאתה לוקח, ולהאמין בלב שלם שכדאי ללקוח לקחת דווקא אותך להיות המעצב שלו, גם אם אתה לא הכי זול בשוק.

ניהול זמן אסטרטגי - אתה מטמיע בעסק ובחיים האישיים שלך, שיטה ישימה ובהירה להיות אפקטיבי וממוקד, ולנהל את סדר היום שלך בצורה חכמה שתאפשר לך להרים את הראש מעל המים ולא רק להישאר דבוק מול המסך סביב מטלות אינסופיות.

איפה הכסף? - אחרי שהתחלת להגדיל את מאגר הלקוחות, הגדלת הכנסות, ונפח הפעילות העסקית שלך גדל, עכשיו אתה צריך לדעת איך לנהל את הכסף הזה נכון, כדי שיישאר אצלך ביד ותוכל למשוך אותו הביתה, ולא ייעלם לך בשטף המספרים שרצים בעסק.

2 מפגשי דיוק ואסטרטגיה - בשידור חי

עם אפרים בן שוחט

במפגשים, אפרים ידבר איתכם עסקית בגובה העיניים, כדי לוודא שכל הנושאים יושבים לכם בצורה טובה, וירד איתכם לדוגמאות ספציפיות שיעזרו לכם להלביש את החומרים של הקורס על העסקים שלכם.

אז כמה עולה לך התענוג?

המחיר המלא של הקורס הינו 2340 ש"ח (כולל מע"מ)

ובתמורה למחיר הזה - אתה מקבל גישה לשנה שלמה לכל החומרים של הקורס, כולל כל 8 יחידות הלימוד וכולל הקלטה של 2 המפגשים הנוספים.

אבל זה לא הכל!

מלבד יחידות הלימוד והמפגשים עם אפרים, אתה מקבל גם מעטפת נוספת שתעזור לך להטמיע במשך הקורס את הנושאים שבהם אנחנו מתעסקים. שים לב, הנה כמה בונוסים שיסגרו לך את הפינה:

כלים ותבניות יישומיים - רוב ככל ההדרכות מלוות בדפי משימות או תבניות ('טמפלייטים') לשימוש, כדי לאפשר לך מעבר חלק בין הלימוד העיוני, ליישום הפרקטי אצלך בעסק

מענה אישי ותמיכה - לא משאירים אותך להסתדר לבד... לכל אורך הקורס, תוכל לקבל מענה אישי לשאלות טכניות ומקצועיות כאחד, בכל נושא שניגע בו במהלך הקורס. הכל כדי שהקורס לא יישאר לך על המדף, ותוכל למנף את העסק שלך בשטח

גישה לכלים השימושיים של 'יעדים' - במסגרת הקורס ניגע בנושאים שחלקם מורכבים יותר ליישום, והטמעה של כלים מתאימים, עשוי לדרוש ממך שעות רבות של ניסוי, טעייה ופיתוח כלים שיאפשרו לך ליישם את הנלמד. במקום זה - אתה מקבל גישה לכלים שאנחנו בעצמנו משתמשים בהם במסגרת העבודה שלנו, יום יום בחברת 'יעדים'.

הקורס נפתח ממש בקרוב -

מפגש הפתיחה בzoom, יתקיים בעז"ה מייד לאחר החגים,

אבל שים לב! אנחנו רוצים להגיש לכם את הקורס, ברמת ההתאמה הכי גבוהה שרק אפשר.

ולכן, כל נרשם הולך למלא שאלון אישי לקראת הקורס הזה.

אתה כמובן תראה את זה כבר בעצמך לאחר שאתה משלים את הרישום. אבל אני רגע מתעכב על זה - כי כדי שנוכל לעשות את ההתאמות, אנחנו צריכים להכיר אותך בהקדם האפשרי, ולא יכולים לחכות לרגע האחרון.

לכן אנחנו מפרגנים למי שמפגין רצינות ונרשם מוקדם יותר, ובמקום שתצטרך לשלם את כל ה2000 ש"ח- יש לך הנחה להרשמה מוקדמת,

ואתה משלם 1740 ש"ח (כולל מע"מ) בלבד!

כל מה שנותר לך לעשות עכשיו, זה:

 לשריין לעצמך עכשיו כרטיס כניסה

לקורס - מינוף עסקי למעצבים גרפיים

ויש לך גישה לכל ההדרכות למשך שנה שלמה
*ויותר מזה - כל הכלים, הדפים והתבניות, נשארות לך לכל החיים!

במחיר של 1740 ש"ח בלבד (כולל מע"מ)

אז הנה מה שאתה צריך לעשות בשביל זה:

- אתה ממלא שם, מייל וטלפון כאן בטופס

- מגיע ישירות לעמוד התשלום המאובטח

- מכניס פרטי תשלום, ולוחץ על הכפתור

וזהו, אתה בפנים. מקבל מאיתנו במייל מכתב ברוך הבא, ואת שאלון ההיכרות לקראת הקורס.

הירשם עכשיו במחיר מוזל:

מחכים לך בצד השני,

אברהם ואפרים

בהרשמתי אני מאשר כי ידוע לי שישלחו אלי עדכונים, מידע ודברי פרסומת מחברת 'יעדים',
ניתן להסיר את ההרשמה מרשימת הדיוור בכל עת.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.